U prostorijama Općine Konavle 28. ožujka održao se sastanak predstavnika ugostitelja Konavala, Obrtničke i Gospodarske komore s načelnikom Općine Konavle i suradnicima.
Tema sastanka bila je Odluka o povećanju cijena zakupa javnih površina u Cavtatu za 2018. godinu te produljenju razdoblja plaćanja zakupa sa šest mjeseci na cijelu godinu.
Ugostitelji Cavtata su svjesni da se cijena zakupa javnih površina morala uskladiti sa postojećim stanjem tržišta i potrebama za uređenjem mjesta, ali su predložili da se nova cijena zakupa od dvije kune po metru četvornom dnevno plaća tijekom sedam mjeseci, jer realno ne postoji mogućnost cjelogodišnjeg rada.
Načelnik Općine Konavle je istaknuo kako je Odluka već donesena te se ona za sad neće mijenjati, ali je napomenuo kako će se tijekom ove godine pratiti poslovanje ugostitelja te sukladno tome, nakon analize, eventualno donijeti ciljane izmjene i dopune spomenute Odluke.
Prijedlog ugostitelja da se obveze plaćanja zakupa javnih površina za vrijeme zimskih mjeseci oslobode oni ugostiteljski objekti koji nemaju nikakve uvjete za rad tijekom zime nije usvojen.
Načelnik Lasić, zamjenik načelnika Radonić i suradnici su istaknuli kako je tijekom dugog niza godina izvršena interpelacija na javnu površinu u Cavtatu, što se čim prije mora ispraviti. Do kraja ove godine se planira definirati pravilnik o izgledu javnih površina (vizualni identitet Cavtata), kao i definirati izgled urbane opreme. Dogovoreno je da će se o tome održati javna rasprava prilikom koje će se uključiti sve zainteresirane strane, kako bi se na održiv način koristile javne površine.
Nakon usvajanja pravilnika svim korisnicima, ugostiteljima, trgovcima itd., dat će se rok prilagodbe od 4 – 5 godina, kako bi se amortiziralo uloženo.
Svi sudionici sastanka suglasni su da je buduće odluke poželjno donositi zajedno i uz prethodnu konzultaciju svih zainteresiranih kako poduzetnika tako i građana i institucija.