Javni natječaj za prijam u službu na radno mjesto Referent – Komunalni redar u Upravni odjel za prostorno uređenje, zaštitu okoliša, komunalni sustav i gospodarenje nekretninama Općine Konavle – 1 izvršitelj/ica na neodređeno vrijeme, uz obvezni probni rad od 3 mjeseca.

Na temelju članka 19. stavak 1. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi („Narodne novine“ broj 86/08., 61/11., 4/18., 96/18. i 112/19.) i Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (NN 17/25) pročelnik Upravnog odjela za prostorno uređenje, zaštitu okoliša, komunalni sustav i gospodarenje nekretninama Općine Konavle objavio je natječaj za prijam u službu na radno mjesto Referent – Komunalni redar, 1 izvršitelj/ica, na neodređeno vrijeme, uz obvezni probni rad od 3 mjeseca.

Tekst javnog natječaja dostupan je ispod ove objave.

Prijave na javni natječaj, s dokazima o ispunjavanju uvjeta, dostavljaju se u roku od 12 dana od objave natječaja u „Narodnim novinama“ na adresu: Općina Konavle, Trumbićev put 7, 20210 Cavtat, s naznakom: „Za javni natječaj za prijam u službu na radno mjesto Referent – Komunalni redar u Upravni odjel za prostorno uređenje, zaštitu okoliša, komunalni sustav i gospodarenje nekretninama Općine Konavle – NE OTVARAJ“.

Javni natječaj objavljen je u „Narodnim novinama“ broj 87/2025 i na web portalu Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, Područna služba Dubrovnik dana 6. lipnja 2025. god.

Prijave se dostavljaju zaključno s danom 17. lipnja 2025. godine.

1. Opis poslova radnog mjesta Referent – Komunalni redar

  • – obavlja jednostavnije poslove nadzora provođenja i održavanja komunalnog reda (nadzor nad
    radom ugostiteljskih, trgovačkih i drugih objekata u dijelu koji se odnosi na komunalni red),
    – podnosi zahtjeve za pokretanje prekršajnih i drugih postupaka, izriče mandatne kazne, izdaje i
    kontrolira naplatu obveznih prekršajnih naloga, te poduzima druge radnje za otklanjanje uočenih
    nepravilnosti i radnje neophodne za održavanje komunalnog reda,
    – provodi nadzor nad javnim površinama i prati kršenje odredbi općih akata iz svog djelokruga,
    – prati provođenje dijelova programa održavanja komunalne infrastrukture koji se odnose na
    kontrolu postavljanja reklama i natpisa, prometne signalizacije, provođenje mjera dezinsekcije i
    deratizacije, kontrolu i poduzimanje mjera za sanaciju divljih deponija, skupljanja i odvoza i
    deponiranje glomaznog otpada, zemlje i drugih iskopa, čišćenje snijega i uklanjanje poledice;
    čišćenje septičkih jama, čišćenje javnih površina, čišćenje zelenih površina, parkova, dječjih
    igrališta i sl., kontrolira poslove dimnjačara te izriče mandatne kazne i predlaže pokretanje
    prekršajnog postupka,
    – u provedbi nadzora nad provedbom odluke o komunalnom redu komunalni redar je ovlašten:
    1. zatražiti i pregledati isprave (osobna iskaznica, putovnica, izvod iz sudskog registra i sl.) na
    temelju kojih može utvrditi identitet stranke odnosno zakonskog zastupnika stranke, kao i drugih
    osoba nazočnih prilikom nadzora
    2. uzimati izjave od odgovornih osoba radi pribavljanja dokaza o činjenicama koje se ne mogu
    izravno utvrditi, kao i od drugih osoba nazočnih prilikom nadzora
    3. zatražiti pisanim putem od stranke točne i potpune podatke i dokumentaciju potrebnu u nadzoru
    4. prikupljati dokaze i utvrđivati činjenično stanje na vizualni i drugi odgovarajući način
    (fotografiranjem, snimanjem kamerom, videozapisom i sl.)
    – 5. obavljati i druge radnje u svrhu provedbe nadzora,
    u provedbi nadzora nad provedbom odluke o komunalnom redu komunalni redar ima pravo i
    obvezu rješenjem ili na drugi propisani način narediti fizičkim i pravnim osobama mjere za
    održavanje komunalnog reda propisane odlukom o komunalnom redu odnosno druge mjere
    propisane zakonom,
    – prima zahtjeve stranaka za intervencije na stablima i zelenim površinama,nadzire rad
    koncesionara i izvršavanje njihovih obveza iz ugovora o koncesijama i koncesijskim odobrenjima
    u dijelu komunalnog redarstva,
    – obilazi teren te na temelju uočenog stanja predlaže donošenje određenih odluka ili poduzimanje
    potrebnih radnji u cilju unapređenja kvalitete stanovanja i života u Općini (obavlja kontrolu
    objekata i uređaja komunalne infrastrukture, javnih površina, prijavljuje oštećenja i nedostatke
    službenicima nadležnim za održavanje i izgradnju komunalne infrastrukture i objekata u vlasništvu Općine radi pravodobne sanacije, organizira i kontrolira održavanje komunalnih objekata i uređaja u općoj upotrebi – čekaonice, panoi i sl.)
    – donosi rješenja iz oblasti komunalnog reda
    – sudjeluje u organiziranju, tehničkim pripremama i realizaciji kulturnih, sportskih, gospodarskih i
    drugih programskih aktivnosti u okviru svoje nadležnosti, organiziranja obilježavanja praznika, blagdana i sl., postava i skidanja zastava i ostalo, vrši izmjeru javnih površina u svrhu privremenog zakupa i korištenja prigodnih i povremenih objekata,
    – obavlja i druge poslove po nalogu nadređenih

2. Podaci o plaći

Bruto plaću radnog mjesta Referent – komunalni redar čini umnožak koeficijenta složenosti poslova (1,65 ) i osnovice za obračun plaće za pripadajući mjesec 975,60 eur uvećan za 0,5 % za svaku navršenu godinu radnog staža.

3. Prethodna provjera znanja i sposobnosti

Prethodna provjera znanja obuhvaća intervju.
Prethodnoj provjeri znanja i sposobnosti mogu pristupiti samo osobe koje su ispunile formalne uvjete iz javnog natječaja te stekle status kandidata/kinje prijavljenog/ne na javni natječaj.

Kandidat/kinja iz prethodnog stavka koji/a ne pristupi prethodnoj provjeri znanja, smatra se da je povukao/la prijavu na javni natječaj za prijam u službu.

Kandidati/kinje će putem web stranice Općine Konave biti obaviješteni o vremenu i mjestu održavanja intervjua, najmanje pet dana prije održavanja istog.

4. Pravni i drugi izvori za pripremanje kandidata za provjeru

Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (NN 17/25)

Zakon o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (NN 33/01, 60/01, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 36/09, 150/11, 144/12, 19/13, 137/15, 123/17, 98/19, 144/20)

Zakon o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (NN 86/08, 61/11, 04/18, 112/19)

Zakon o općem upravnom postupku (NN 47/09., 110/21.)

Uredba o uredskom poslovanju (NN 75/21.)

U nastavku donosimo još nekoliko informacija i uputa o postupku.

Molimo da detaljno pročitate tekst javnog natječaja koji je dostupan ispod ove objave, te molimo podnositelje da prijavi prilože sve isprave naznačene u javnom natječaju. Također srećemo pozornost na sadržaj prijave te potrebu vlastoručnog potpisa iste.

Urednom prijavom smatra se ona koja sadrži sve podatke i sve priloge tražene u javnom natječaju, a u slučaju manjka i samo jedne od isprava prijava neće biti razmatrana, te će osoba o tome biti obaviještena u pisanom obliku.

Također, ako utvrdite da je potrebno dopuniti prijavu koju ste već podnijeli, to je moguće učiniti zaključno do dana isteka roka za dostavu prijava. Nakon proteka roka za prijavu, dopune prijave se neće razmatrati.

Kandidat/kinja može tijekom postupka, pisanim putem, povući prijavu.

Dokumenti:
– Javni natječaj za prijam u službu na radno mjesto Referent – Komunalni redar u Upravni odjel za prostorno uređenje, zaštitu okoliša, komunalni sustav i gospodarenje nekretninama Općine Konavle

– IZJAVA o nepostojanju zapreka za prijam u služu iz članka 15. i 16. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi i Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi